فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از کشف ۱۵دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳ میلیاردریال در یک واحد مسکونی در این شهرستان خبر داد.

فعالیت ماینرها در یک واحد مسکونی در اشتهارد

به گزارش قدس آنلاین، علی عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد  گفت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی از وجود تعدادی ماینر غیر مجاز در یک واحد مسکونی در یکی از محله‌های شهر اشتهارد مطلع شدند.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس آگاهی با اطمینان از صحت موضوع ضمن هماهنگی مقام قضائی و به همراه ماموران اداره برق به محل مورد نظر مراجعه و در بازرسی از این محل ۱۵ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دستگاه‌ های کشف شده را بالغ بر سه ملیارد ریال برآورد کردند، اظهار کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

عزیزی تصریح کرد: افرادی هستند که برای منفعت و سود بیشتر خود انرژی برق را با نصب و راه اندازی ماینرهای قاچاق هدر می دهند که این افراد با برخورد قاطع و قانونی روبرو خواهند شد و پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی طبق قانون برخورد جدی می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.